<<


Asterisk

Μέρος 1

Περιγραφή Εγκατάστασης και Δυνατοτήτων Τηλεφωνικού κέντρου ASTERISK (με ελεύθερο λογισμικό ανοιχτού κώδικα) σε Φορητό Ηλεκτρονικό Υπολογιστή.
1. Σύνδεση του κέντρου μας σε τοπικό δίκτυο (Ethernet)
2. Σύνδεση υλικού ΑΤΑ BOX για τη συνεργασία του κέντρου με απλές αναλογικές τηλεφωνικές συσκευές και με υπάρχουσες τηλεφωνικές γραμμές
3. Δημιουργία εσωτερικών (extention)
4. Δημιουργία κανόνων κλήσεις (Trunk, Inbound-Outbound Route, Dial Plan)
5. Σύνδεση VOIP τηλεφωνικών συσκευών (SIP,IAX λοιπά προτόκολλα) και ρυθμίσεις.
6. Συνδέσεις συσκευών FAX και αποστολή εγγράφων.
7. Χρήση Soft Phone σε υπολογιστές που συνδέονται ενσύρματα ή ασύρματα μέσω WiFi στο ίδιο τοπικό δίκτυο και πραγματοποίηση εικονοκλήσης (η λειτουργία επεκτείνεται και για διασύνδεση μέσω internet).
8. Χρήση εικονικών συσκευών FAX στον υπολογιστή μας.
9. Επικοινωνία του κέντρου μας με γραμμές SIP.
10. Ρυθμίσεις προαπάντησης και ψηφιακής τηλεφωνήτριας (IVR) και λειτουργία ημέρας και νύχτας.
11. Λειτουργίες DISA, VOICEMAIL,CALL BACK(άσκηση για τα τηλεφωνικά κέντρα τύπου asterisk σήμερα) και μεταφορά κλήσεων.
12. Λειτουργία FAX SERVER
13. Εσωτερικός Mail Server
14. Λειτουργία Συνδιάσκεψης
15. Τηλεφωνικός Κατάλογος και Μνήμες ταχείας κλήσης.
16. Συνεργασία με τον κατάλογο Επαφών του OUTLOOK(outcall, ast-assistant)
17. Καταγραφή κλήσεων.
18. Σύνδεση GSM Gateway.
19. Διασύνδεση ASTERISK μεταξύ τους μέσω INTERNET(over VPN).(Αν είναι εφικτή η επίδειξη)

Μέρος 2

Το Asterisk ως εργαλείο στη μοντέρνα διοίκηση(ηλεκτρονική διακυβέρνηση) και εργαλείο για μείωση κόστους με παράλληλη αύξηση της παραγωγικότητας και της ασφάλειας.

Καθολική διαχείριση και παρακολούθηση τηλεφωνικού κέντρου.
Reports εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων
Καταγραφή κλήσεων καθολικά είτε δυνητικά
Fax Server
Απεικόνιση κατάστασης κέντρου από την οθόνη ενός υπολογιστή

Εφαρμογές : ΠΑΝΤΟΥ (Ποιος δεν θέλει έλεγχο των τηλεπικοινωνιών του;)

Ασφαλής διασύνδεση κτιρίων και τηλεφωνικών κέντρων με κλήσεις μέσω internet.
VPN (Virtual Private Network) με χρήση software ανοιχτού λογισμικού διασυνδέονται απομακρυσμένα σημεία με ένα συμβατικό εξοπλισμό ADSL και σύγχρονη κρυπτογράφηση
Κλήση με πρόθεμα διαχωρισμού τηλεφωνικού κέντρου (π.χ. 101 στο πολυτεχνείο, 1 101 στο Καποδιστριακό, 2 101 στη Πάντειο κοκ)

Εφαρμογές : Υπουργεία, πρεσβείες, στρατός, αστυνομία, νοσοκομεία, σωφρονιστικά ιδρύματα, εφορίες, εταιρίες με πολλά υποκαταστήματα, ξενοδοχεία, αλυσίδες Super Market, τράπεζες

Λειτουργία Call Center
Προ ηχογραφημένα μηνύματα και σειριακή κλήση σε λίστα επιλεγμένων αριθμών
Διαμοιρασμός κλήσεων σε τηλεφωνητές που χρησιμοποιούν τις απαντήσεις των κληθέντων για πωλήσεις, στατιστικά, ικανοποίηση από υπηρεσία

Εφαρμογές : Εταιρίες – οργανισμοί που έχουν ανάγκη να έρθουν σε επαφή με μεγάλο κοινό.

Κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο μέσω Skype δωρεάν

Εφαρμογές : ευαίσθητες ομάδες ψυχολογικής υποστήριξης με την διακριτικότητα ενός υπολογιστή, μέσω σελίδας της εταιρίας

Follow Me! Follow Me! Follow Me! Follow Me!